Achiziție - Reparația capitală la învelitoarea acoperișurilor cazărmilor nr.26 și 28, Tabăra militară nr.142, mun. Chișinău

Achiziție AGENŢIA ASIGURARE RESURSE ŞI ADMINISTRARE PATRIMONIU A MINISTERULUI APĂRĂRII

Informație generală

Reparația capitală la învelitoarea acoperișurilor cazărmilor nr.26 și 28, Tabăra militară nr.142, mun. Chișinău
1,875,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1693570332417

Reparația capitală la învelitoarea acoperișurilor cazărmilor nr.26 și 28, Tabăra militară nr.142, mun. Chișinău


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
01/09/2023 16:26
clarificări
08/09/2023 08:00
depunere
14/09/2023 08:00
deschidere oferte
14/09/2023 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 01/09/2023 12:22
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,875,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,875,000.00 MDL 45261210-9 Reparația capitală la învelitoarea acoperișurilor cazărmilor nr.26 și 28, Tabăra militară nr.142, mun. Chișinău 1 Reparatie conventionala 02.10.2023 - 15.12.2023
şos.Hînceşti 84

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare omf nr.69_2021 acoperiș cazărmi.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-01/09/2023 15:53Descarca
caiet de sarcini acoperiș cazărmi.signed.pdftechnicalSpecificationsAchiziție-01/09/2023 15:53Descarca
documentația standard omf nr.69_2021.docxbiddingDocumentsAchiziție-01/09/2023 15:53Descarca
lista de lucrări acoperisul a 2 cazarmi tm142 redactat.docbillOfQuantityAchiziție-01/09/2023 15:53Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-01/09/2023 15:53Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
05.09.2023 16:36

Pozitia 24. Ati indicat k=2 insa in caietul de sarcini descifrat nu l-ati aplicat. Clarificati.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.09.2023 17:37

La poziția respectivă, K=2 se exclude. Se includ normele de consum de bază, fără a dubla coeficientul normelor de consum pentru resursele din poziție.

... afișează tot conținutul

poz. 14 Certificate de atestare tehnico profesionala a dirigintelui de santier
pentru Achiziție
01.09.2023 16:26

considerati un act legitim solicitarea contractelor individuale de munca a angajatilor, sunt acte cu date caracter personal.....care este scopul acesteia ????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.09.2023 16:30

Potrivit prevederilor pct.42 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638/2020 „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la altitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În cazul dat, cerințele documentației de concurs au rezultat din importanța obiectului supus reparației și sunt obligatorii pentru operatorii economici.
Mai mult decât atât Art.22, alin.3, lit. (c), din Lege nr.131/2015 privind achizițiile publice stipulează că în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru execuţia lucrărilor, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7).
Astfel, prin această cerință, Autoritatea contractantă vrea să se asigure că Operatorul economic are un angajament juridic cu specialiștii responsabili de obiect ,,Diriginte de șantier”, deoarece odată ce în cadrul procedurii va fi prezentat ,,Certificatul de atestare a Dirigintelui de șantier”, în mod obligatoriu acesta va fi prezent la obiect pentru monitorizarea lucrărilor.
Totodată, reieșind din prevederile Legii nr.133/2011 ,,privind protecția datelor cu caracter personal”, orice informație care are statut de date cu caracter personal, urmează fi acoperită în timpul scanării / radiată prin mijloace electronice, etc, din documentele ce urmează a fi prezentate (contractele individuale de muncă).

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
05.09.2023 16:18

Buna ziua. Norma TSI50G (poz. 7) aleasa de dstra in caietul de sarcini deja nu exista in winsmeta. Clarificati, o putem inlocui cu TSI50B5??? Multumesc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.09.2023 16:44

Se acceptă utilizarea Simbolului normă şi Codul resurse indicat.

... afișează tot conținutul

Participanți

Reparația capitală la învelitoarea acoperișurilor cazărmilor nr.26 și 28, Tabăra militară nr.142, mun. Chișinău 1,875,000.00 MDL
13/09/2023 18:01
1,068,010.66 MDL
Ofertă refuzată
13/09/2023 08:36
1,171,510.10 MDL
Ofertă acceptată
13/09/2023 22:51
1,229,741.73 MDL
Ofertă refuzată
13/09/2023 21:48
1,250,000.01 MDL
Ofertă refuzată
13/09/2023 20:14
1,307,975.44 MDL
Ofertă refuzată
14/09/2023 07:23
1,311,193.39 MDL
Ofertă refuzată
13/09/2023 13:09
1,343,473.19 MDL
Ofertă refuzată
13/09/2023 15:55
1,387,185.89 MDL
Ofertă refuzată
13/09/2023 16:24
1,468,750.01 MDL
Ofertă refuzată
13/09/2023 19:22
1,509,971.40 MDL
Ofertă refuzată
13/09/2023 18:37
1,570,764.00 MDL
Ofertă refuzată
12/09/2023 16:09
1,594,787.64 MDL