Reparația capitală la învelitoarea acoperișurilor cazărmilor nr.26 și 28, Tabăra militară nr.142, mun. Chișinău
suma planificată 1,875,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
1,875,000.00 MDL | 45261210-9 | Reparația capitală la învelitoarea acoperișurilor cazărmilor nr.26 și 28, Tabăra militară nr.142, mun. Chișinău | 1 Reparatie conventionala |
02.10.2023 - 15.12.2023 şos.Hînceşti 84 |
Pozitia 24. Ati indicat k=2 insa in caietul de sarcini descifrat nu l-ati aplicat. Clarificati.
La poziția respectivă, K=2 se exclude. Se includ normele de consum de bază, fără a dubla coeficientul normelor de consum pentru resursele din poziție.
considerati un act legitim solicitarea contractelor individuale de munca a angajatilor, sunt acte cu date caracter personal.....care este scopul acesteia ????
Potrivit prevederilor pct.42 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638/2020 „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la altitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În cazul dat, cerințele documentației de concurs au rezultat din importanța obiectului supus reparației și sunt obligatorii pentru operatorii economici.
Mai mult decât atât Art.22, alin.3, lit. (c), din Lege nr.131/2015 privind achizițiile publice stipulează că în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru execuţia lucrărilor, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7).
Astfel, prin această cerință, Autoritatea contractantă vrea să se asigure că Operatorul economic are un angajament juridic cu specialiștii responsabili de obiect ,,Diriginte de șantier”, deoarece odată ce în cadrul procedurii va fi prezentat ,,Certificatul de atestare a Dirigintelui de șantier”, în mod obligatoriu acesta va fi prezent la obiect pentru monitorizarea lucrărilor.
Totodată, reieșind din prevederile Legii nr.133/2011 ,,privind protecția datelor cu caracter personal”, orice informație care are statut de date cu caracter personal, urmează fi acoperită în timpul scanării / radiată prin mijloace electronice, etc, din documentele ce urmează a fi prezentate (contractele individuale de muncă).
Buna ziua. Norma TSI50G (poz. 7) aleasa de dstra in caietul de sarcini deja nu exista in winsmeta. Clarificati, o putem inlocui cu TSI50B5??? Multumesc.
Se acceptă utilizarea Simbolului normă şi Codul resurse indicat.