Achiziție - Lucrări de construcție a două Obiecte de infrastructură militară în cadrul proiectului „Tabăra Militară nr.136”, Băcioi, contract multianual 2024-2025

Achiziție AGENŢIA ASIGURARE RESURSE ŞI ADMINISTRARE PATRIMONIU A MINISTERULUI APĂRĂRII

Informație generală

Lucrări de construcție a două Obiecte de infrastructură militară în cadrul proiectului „Tabăra Militară nr.136”, Băcioi, contract multianual 2024-2025
41,380,526.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1707748125385

Lucrări de construcție a două Obiecte de infrastructură militară în cadrul proiectului „Tabăra Militară nr.136”, Băcioi, contract multianual 2024-2025


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
12/02/2024 16:50
clarificări
22/02/2024 08:00
depunere
04/03/2024 08:00
deschidere oferte
04/03/2024 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 12/02/2024 14:35
Trezoreria de Stat

suma planificată 41,380,526.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
41,380,526.00 MDL 45216200-6 Lucrări de construcție a două Obiecte de infrastructură militară în cadrul proiectului „Tabăra Militară nr.136”, Băcioi, contract multianual 2024-2025 1 Reparatie conventionala 01.05.2024 - 31.12.2024
şos.Hînceşti 84

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
lista cantitati lucrari ob.1.5 si 1.5a, f1.docxbiddingDocumentsAchiziție-16/02/2024 16:28Descarca
anunț de participare construcția 2 ob. im tm136.signed.signed.pdftenderNoticeAchiziție-12/02/2024 16:50Descarca
ds_lucrari 2 ob im tm136(6).docxbiddingDocumentsAchiziție-12/02/2024 16:50Descarca
duae.doceligibilityCriteriaAchiziție-12/02/2024 16:50Descarca
lista cantitati lucrari ob.1.5 si 1.5a.docxbillOfQuantityAchiziție-12/02/2024 16:50Descarca
caiet de sarcini construc ia 2 obiecte im (ob.15. si 1.5a).signed.pdftechnicalSpecificationsAchiziție-12/02/2024 16:50Descarca

Persoană de contact

Clarificări

CS
pentru Achiziție
15.02.2024 17:19

In legatura cu faptul ca caietul de sarcini este unul foarte voluminos solicitam sa prelungit termenul de depunere a ofertelor cu 7 zile

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.02.2024 08:05

Termenul de depunere a ofertelor este 04.03.2024. Pina la acest termen sunt 16 zile, timp orientativ suficient pentru pregatirea ofertei.

... afișează tot conținutul

c.s
pentru Achiziție
16.02.2024 09:02

Incarcati va rugam si forma simpla a caietului de sarcini nu desfasurata.Multumim

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.02.2024 09:26

Este in faza de procesare, astazi va fi atasata.

... afișează tot conținutul

ISO 45001
pentru Achiziție
16.02.2024 17:10

Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punct pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici. Va rugam sa modificati cerintele Anuntului de participare. Va multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.02.2024 23:37

Respectivul certificate ISO, este solicitat de Autoritatea contractantă, pentru a se asigura că Ofertantul, posedă pregătirea necesară în scopul asigurării unui nivel ridicat de calitate și eficiență în cadrul organizației, pentru a proteja sănătatea și siguranța angajaților. Subsidiar, rugăm să scrieți numărul și data Deciziei ANSC, la care se face referință.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de construcție a două Obiecte de infrastructură militară în cadrul proiectului „Tabăra Militară nr.136”, Băcioi, contract multianual 2024-2025 41,380,526.00 MDL
01/03/2024 18:44
29,381,401.35 MDL
Ofertă refuzată
04/03/2024 01:31
30,145,151.21 MDL
Ofertă refuzată
03/03/2024 17:10
30,593,932.87 MDL
Ofertă refuzată
02/03/2024 10:12
30,770,314.54 MDL
Ofertă acceptată
01/03/2024 16:49
32,106,801.00 MDL
03/03/2024 21:23
33,196,086.98 MDL
01/03/2024 16:08
33,638,884.99 MDL
03/03/2024 20:39
34,847,377.97 MDL
03/03/2024 23:00
37,427,365.76 MDL